امیرحسینمامیرحسینم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

مامان کوچولو

معرفی

1393/5/24 9:41
نویسنده : نرگس .م
102 بازدید
اشتراک گذاری

آرام سلام . من امروز به جمع شما وارد شدم . 22سالمه و 14هفته و 6روزه که حامله هستم .امیدوارم بتونم از تجارب شما استفاده کنم .هنوز جنسیت بچه مشخص نشده . من عاشق بچه هستم وروی این که خودم بچه دار شم تأکید داشتم اما الان یه مقدار دلهره دارم .ولی به هیچ کس این موضوع رو نگفتم مخصوصاً شوهرم چون نظرش این بود که هنوز برای ما زوده بچه دار بشیم .ما 2ساله که ازدواج کردیم و چون شوهرم الان 29سالشه من میگفتم که اگه زودتر بچه دار بشیم فاصله سنیش با پدرش کمتر میشه و پدرش بهتر درکش میکنه .بلأخره هرچی باشه ما خانمها راحت تر میتونیم با بچه ها کنار بیایم .بای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آینده
24 مرداد 93 10:08
مبارکتون باشه انشاالله به خوبی و خوشی دوره حاملگیتونو طی می کنید فقط استرس نداشته باشید که روی بچه تاثیر خوبی نداره مواظب خودت باش نرگس جان
مريم
24 مرداد 93 11:20
سلام مباركه به منم سربزن منم تازه حامله شدم
سارا شکيبا
10 آبان 93 16:47
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____________
تک دختر مامانش
18 تیر 94 21:24
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
سارا
31 تیر 94 2:43
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
نسترن
1 مرداد 94 7:20
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی